
Aceste panou publicitare au fost surprinse astăzi pe străzile din Capitală. Panourile conțin mesaje în susținerea candidatului independent susținut de PSRM, Igor Dodon.





„E simplu, s-au economist anumite resurse în această campanie și am decis afișarea unor panouri pentru două-trei zile. Repetăm, pentru două-trei zile”.
În ultimul raportul privind finanțarea campaniei electorale a candidatului independent Igor Dodon nu au fost trecute cheltuieli pentru panouri publicitare. La secțiunea privind cheltuielile pentru „panouri” este indicat suma de 0.00 bani, mai exact, în raport Dodon indică că nu a cheltuit niciun leu pentru panouri publicitare. Detalii privind raportul aici

Asta deși, anterior, pe 9 septembrie, candidatul independent susținut de PSRM, Igor Dodon a declarat că nu va participa la dezbaterile electorale de la posturile TV și nici nu va avea panouri publicitare.
Două zile mai târziu, în cadrul emisiunii „Președintele răspunde”, Igor Dodon a promis o campanie electorală modestă, pentru care va cheltui bani puțini. Atunci, Dodon i-a îndeamnat și pe concurenții electorali să renunțe la panouri electorale, în condițiile în care suntem în criză pandemică și secetă, spunea acesta.
„Eu nu o să am buillboard-uri în această campanie, va fi o campanie fără dezbateri electorale. Mă aștept să fie diferită această campanie.”, declara atunci Igor Dodon.
La alegerile din 1 noiembrie au participat opt candidați. În turul doi au trecut Maia Sandu și Igor Dodon. Al doilea tur de scrutin se va desfășura la data de 15 noiembrie.